دوست داشتن بد زبانی !!
لا یحب الله الجهر بالسوء من القول إلُا من ظلم وکان الله سمیعاً علیماً (سوره نساء : آیه ۱۴۸)
چند روزیست که این آیه ذهنمو معطوف به خود کرده گفتم اون رو با شما در وبلاگ مطرح کنم تا شما نیز همفکری کنید..
در این آیه خداوند میگوید فریاد زدن (آشکار کردن)، به بد زبانی ( السوء من آلقول ) را دوست ندارد مگر برای کسی که به او ستم رفته ( من ظلم ) .
یعنی خداوند بد زبانی ( سخن گفتن به بدی ) را از جانب مظلوم، نه تنها تایید میکند بلکه آن را دوست میدارد !
آیا این کار با اصول اخلاقی در تعارض نیست ؟ اساساً این کار به چه معناست ؟
خلیل
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۸۸/۰۸/۰۷ ساعت ۳:۳۹ ب.ظ توسط روزنه
|