سلام

امشب تو مسیر برگشت به خونه فرصت شد کمی  با خانم"..." حرف بزنم. هنوز مشکلشون حل نشده و ظاهراً کاری از دست ما به جز دعا کردن بر نمیاد. همیشه دوست داشتم جلسمون باعث بشه که تبدیل به یک جمع واقعی بشیم، فکر میکنم الان موقع خوبیه که به خودمون اثبات کنیم باهم هستیم! قطعاً خواسته ی جمع نزدیک تره به اجابت، تا خواسته ی فرد. از همه دوستان خواهش میکنم، برای رفع مشکل خانم "..." بعد از نماز صبحتون یک سوره حمد بخونید...

در وطن خویش غریب